24.11.10

T_____T

da lama kan aku x update blog?
heh~
ak da malas!
tp skunk bg ak membebel kejap blh x??
penat+tensen+serabut+penin!!
arghhhhh!!!
rase nk jerit kuat2222!!!
minggu ni mmg laa minggu kuiz~
adeh2222
asl laa ak bru tao?
haha
bkn ap,time cuti haji aritu relax gler!
skunk amik ko!
berlambak222 bnde nk kne buat!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
baru ari selase ade kuiz comp 2!
ni esok ak dapat tao ade kuiz comp2 lagi skali!
n ade kuiz comp1 jugak esok!
pergghhhh
dalah 2 aku kne anto tutor math ari jumaat!
math byk gler x siap!!
td ade 11 out of 20!
nampak cm ckit,tp wa ckp sama lu,soklan die ssh!!!!
lg2 4 org yg jarang wat excercise ni!
perghhhh
cam kura2 laa ak wat kn!
tp yg penting,aku lack of time skunk ni!!
comp1 2 kuiz die malam esok.
comp2 lak pagi 2.
so ak xde mase laa nak siapkn tutor math ak 2 kan!
so aku nak x nak kne laa siap kn NOW!
heh~
ni tgh serabut laa ni wat math kesygan aku ni~
T_______________T
tp k guk laa.
sbb ak kalo nk membace comp1 n comp2 skunk mmg x masuk laa kan.
so bek aku wat math ak.
tol x?tol x?
pastu333,aku ingat nk dpt semangat laa kan..
aku suh laaaa ADE BUDAK 2 on9!
ttptptptptp,tenet kat tempat die 2 low pulak!
xdpt nk bg aku semangat!
adeh333
penat!!!!
arini aku x tao aku tdo pukul bpe tp yg penting KELAS AKU STAT KUL 8PAGI!!!
arrgghhhhh!!!*jerit lg skali*
owh ye,tenet aku pwn carik pasal mlm ni!
asik2loading!
asik2 disconnected!!
perghhhh!
ni muke time ala2 geram laa kononnyew!
tp now muke ak mmg tgh betol2 geram!!
grrrr!
kalo korang tgk mesti pengsan!
heh~
*ade org nyelit kat blakang!*

k lah.2 jep dr aku!entry kali ni ak selitkn sikit muke ak,bg korang ilang rindu ckit!hohohhoho*poyo*
DAAA~~


p/s:aku malas nk wat entry ni berkaler2!
lantak!heh~yg penting,math ak tinggl lg 6!!!!
haiisshhhh~
cepatlaa abis!cepatlaaa abis!!!
T_____T

1 comment:

Anonymous said...

pigi buat semua. rindu kau gak. mesti kau rindu aku. dah takde gambar aku dah. :P