22.2.11

kau kuat!


aku tao ko kuat..
tlg jgn deny!
ko org yg membuat aku kuat!

so ko mesti kuat!
u are the one that hug me so hard when i need someone to support me!

ape ko ckp kat aku mase dkt palam 2???
tlg ingat,syg!
sbb aku xkan lupe!
kite same!
ko syg die?aku pwn!
aku pwn rase cam ap yg ko rase..
jgn ckp perasaan aku ni len ngn ko..
sbb,aku,AKU X PERNA SYG ORG BEFORE NI!macam ko jgk..
sbb die baik???org yg aku syg ni pwn baik!sape yg rase org yg die syg jahat???
ko nampak yg die da x syg aku lg????
aku pwn same!
so?
do like me.
try syg try!
im here to support u...
dont say no before u try!
kalo da try,mane tao ur effort is not enough for u to forget him!
weyh,aku ckp ngn ko,kalo ko betol2 paham aku,ko rase aku da lupe die???
ko pikir sendiri,aku x kan bgtao kat cni..
:)

so tlg jgn ckp ko x kuat!
ure stronger than  me!

tlg percaye kat aku..
i dont want to tell you why i asked u to do that sort of thing..
sbb aku x kan bagitao kenape..
u just need to trust me..
but if u prefer to trust him more..
its ok..
i just need to hope u will be happy...
because i have try my best...
my really best to help you without having any fight...
and dont come to me and share some sweet memory of u and him!
because i dont want to hear about it because i know,the probability of  u get hurt after this is high!
maybe u will say that,u WILL BE FINE!
but hello,i know my friend!u cant lie to me!
u know that right????
i will feel like im not good enough to be ur friend!
because i cant do anything so that my friend will not hurt in the future!
sgt comel+sweet!:)

but,if someday,u marry with him,u are free to talk about him!
share with me!
i will hear it with pleasure!
:)

2 comments:

Anonymous said...

jauh sangat la kau fikir, yang.
aku okay je ni.
banyak lagi benda nak fikir ni.
:)

jaja said...

okie syg~~~:)